mars 2016

Den fungerer faktisk!

Heisann!Da jeg sto opp idag, var det første som møtte meg minusgrader og snø. Ble skikkelig irritert for å si det mildt, for helt seriøst, det er jo første april i morgen! Vi er jo egentlig langt u...

Vaffellukt og en ny sminkefavoritt

Heisann!Vil først bare få sagt tusen takk for alle de fine kommentarene på det forrige innlegget mitt, og generelt for alle som faktisk leste gjennom alt. Jeg tok en titt innom lesertallet på det i...

Min tur til å klage

For ett par år siden var jeg akkurat som andre barn på min alder. Jeg tenkte ikke noen spesielt dumme tanker, stappet i meg godteri og annen usunn mat dagen lang, og tok egentlig livet helt med ro....

På toppen av ønskelista

Heisann!I dag var da første dag på skolen etter påskeferien, og for å være helt ærlig er det litt deilig å komme tilbake til hverdagen! Jeg ble akkurat ferdig med dagens trening og leksene til i mo...

Brenne 200 kalorier uten trening?

Hei alle sammen! For øyeblikket står jeg da og lager dagens kveldsmat (som er set samme som alltid), nemlig en deilig porsjon med havregrøt☺ Jeg prøvde desperat tidligere i dag å laste opp en...

Anoreksi og ortoreksi i syden

Hei alle sammen. Dette er da ett litt annerledes innlegg i forhold til hva jeg pleier å legge ut. Som dere som leser bloggen min vet, har jeg akkurat vært på sydentur. Det er jo på en måte sånn når...

NYX lansering og after shave balm

Hei alle sammen!Som jeg skrev i forrige blogginnlegg, så skal jeg nå komme med en liten nyhet som i hvertfall jeg synest er veldig spennende! Mange norske sminkeelskere blir nok ofte skikkelig irri...

Endelig hjemme igjen

Heisann!Nå stod jeg akkurat opp og har dumpet meg ned i sofaen. Endelig er jeg i mitt eget hus, min egen seng, og tilbake til beste hunden min, Tinka, som var helt vill av begeistring da vi kom hje...

Lang dag foran meg

Hei alle sammen!Nå har jeg akkurat stått opp og skal til å gå å spise frokost. Dagen jeg har i vente foran meg, vet jeg at kommer til å bli skikkelig lang og slitsom. Om to timer må vi ha skjekket ...

Siste middagen

Hei alle sammen!Nå har jeg akkurat slukt siste bit av den siste middagen her på hotell Dunas Maspalomas. Som vanlig har jeg spist en god del fisk og sjømat, og til dessert tok jeg en diger stabel m...

Siste dag i syden

Hei alle sammen!Da har jeg kommet til den aller siste dagen min her på Gran Canaria, og for å være helt ærlig skal det bli godt å komme hjem. Hjem til sløve kvelder med TV-titting og min egen seng ...

Babyspy og vannmage

Heisann! Nå ligger jeg rett ut i en av sofaene i lobbyen, med hva jeg liker å kalle "akutt vannmage". Vi spiste akkurat middag, og dagens tema var italiensk. Til "dessert" spist...

Vårens must-haves

Hei alle sammen!Nå har jeg akkurat kommet tilbake fra dagens middag her på hotellet, og i dag var den faktisk veldig god. Det var spansk tema, og jeg spiste blandt annet en slags fisk som var super...

Primark, nå kommer vi!

Hei alle sammen! Nå sitter jeg i sofaen i lobbyen og venter på mamma og pappa. Etter frokost idag skal vi ta enten buss eller taxi til ett kjøpesenter som heter "El Mirador", hvor vi for ...

Dagens innkjøp

Heisann! Da har jeg nettop kommet hjem fra en liten tur til Playa Del Ingles. Vi dro på ett eller annet skikkelig bullshit kjøpesenter, hvor den eneste brukbare butikken var en sminkebutikk. Jeg fa...

Endelig Internett

Da har jeg akkurat spist middag, og sitter nå i lobbyen på hotellet for å skrive ett blogginlegg. Det skulle egentlig ha vært Internett på rommet (egentlig er det vel en bungalow), men til nå har i...

Endelig ferie

Heisann! For øyeblikket ligger jeg og soler meg på en solseng ved bassenget på dette fantastiske hotellet i Maspalomas! Vi kom fram til hotellet i går klokka fem, og turen føltes skikkelig lang. Da...

In-flight beauty tips

Heisann! Nå har jeg akkurat blitt ferdig med nesten all pakkingen til i morgen, og gleder meg bare enda mer til jeg skal dra. Siden det er påskeferie og det sikkert er mange som skal reise til utla...

Pakking på gang

Da har jeg endelig begynt å pakke så smått til sydenturen, men jeg er langt ifra ferdig. Jeg kjøpte for en stund siden noen små "vesker" til å ha nedi kofferten, sånn at jeg lettere skull...

Lengter

For øyeblikket ligger jeg rett ut i senga med hodepine og vondt i halsen. Nå er det bare 2 dager til jeg skal på sydentur, og jeg bare krysser fingrene for at jeg er helt frisk til da! Jeg har ikke...

Velkommen!

Heisann, og velkommen til min nye blogg! På denne bloggen kommer jeg til å skrive om egentlig alt som faller meg inn, og jeg håper virkelig at du kommer til å like bloggen! Min forrige blogg som h...
teresehoff

14, Ålesund

Heisann! Jeg er en 14 år gammel jente fra Ålesund, og mest av alt interesserer jeg meg i sminke, skriving og andre kreative ting. I flere år nå har jeg kjempet noe som føles som en mer eller mindre uovervinnelig kamp mot anoreksi, ortoreksi og depresjon. På denne bloggen skriver jeg både om alt som har med sminke og slikt å gjøre, men også en god del om denne kampen jeg kjemper.